noiembrie 24, 2008

gaudeamus, deci!

recolta comună (eu și midori_sss) de anul acesta la gau':
- jocul lui Hesse (recunosc cu rușine că nu posedam și n-am citit pînă acum; apărut la RAO în traducerea lui Ion Roman; arată bine, hîrtia miroase frumos, atît că e puțintel cam subțire, trebuie să ridici foaia puțin ca să-i contracarezi transparența)
- trei într-o barcă și trei pe două biciclete ale lui Jerome Jerome (cadou comun la împlinirea unui fericit an, merci merci; cam sgîrciți ăștia de la corint - scrisul apropiat prea tare de cotor, hîrtia cam transparentă pentru grosimea ei și miroase cam nașpa cred că lipiciul pe care l-au folosit la legare);
- filosofia pentru bufoni de unu Pedro Calero, anecdote cu filosofi de-a lungul istoriei filosofiei, drăguță pentru gesturile și vorbele celor vechi (și mari), dar și prin naivitatea părerilor filosofice strecurate ici și colo de autor (p-asta am citit-o prima că a fost cadoul meu); simpatică, prietenoasă prin hîrtia grosuță tăiată puțin din topor, dar opacă și moale; caricaturile filosofilor sunt foarte reușite;
- suferințele tînărului werther pentru că midori_sss de-abia ce-a terminat de citit lotte la weimar și vrea să-i delimiteze mai bine contextul
- elevul dima dintr-a șaptea, un fel de moft al ei, ratificat bucuros; m-am tot contrat cu taică-miu dacă e de Mihail Drumeș sau de Minulescu (sau Mihăiescu?) - nici nu mai știu ce susținea tata, pentru că noi avem în bibliotecă cartea și autorul e Drumeș. or mai fi variante ;)
cam asta a fost anul ăsta, plus balonul portocaliu obținut din a treia încercare de la o librăroaică amabilă.
mulțumim!

Niciun comentariu: