martie 08, 2008

cînd n-ai bani


bodipod îmi povestea mai deunăzi despre un coleg de-al lui din liceu care nu înţelegea cum e să cauţi, cînd n-ai, bani uitaţi prin buzunarele hainelor. în mintea lui nu putea să încapă ideea asta, că îţi uiţi banii în buzunare. ştia socoteala ultimului leu...
azi dimineaţă am ieşit să cumpăr un alta de la doamna Margareta, patroana unui mic magazin de peste drum. la doamna Margareta e ok pentru că o ştiu de mic (am fost în generală cu nepoată-sa) şi pot să o întreb pe şleau: doamnă, m-a trimis mama să iau făină, care e cea mai bună?.
eh, în dimineaţa asta, cînd am intrat în magazin, un cetăţean, om al muncii, într-un pulovăr gri muncitoresc, se holba la secţiunea cosmetice, răspîndită pe sus pe rafturi, pe unde mai avusese şi femeia loc pentru ele. într-un sfîrşit, şi-a luat inima în dinţi şi a întrebat cît costă un set Nivea (el a pronunţat cu accent pe
i şi cu ea în diftong). 200 şi ceva de mii, i-a răspuns doamna Margareta. atunci personajul a executat un dans ciudat cu umerii, cu muşchii faciali, în final cu tot corpul, de parcă l-ar fi furnicat nişte mîncărimi acute în tălpi. în fine, mi-am făcut cumpărăturile, el s-a tot gîndit, s-a tot sucit. pe cînd ieşeam, l-am auzit: daţi-mi doamnă setul ăla... şi m-am gîndit ce cadou frumos poate să fie o banală cutie cu 3-4 chestii de la Nivea pentru unele neveste.
Mulţi ani tuturor doamnelor!;)

Un comentariu:

Anonim spunea...

azi am gasit 37 ron uitatzi intr-un buzunar la niste pantaloni pe kre nu-i mai imbracasem de mult :p