martie 31, 2008

re-warming up

dragul meu blog,
să-mi trag palme (îşi loveşte obrajii să se dezmeticească)... a trecut o groază de cînd n-am mai lipit ceva pe fruntea ta senină întinsă către lume. s-au petrecut multe lucruri, şi nu doar din cele despre care n-aş putea vorbi în public (hmm, hmm îşi drege vocea răguşită de somn)... eu sunt bine, sănătos, fericit (pe moment, se animă, o luminiţă îi joacă în ochi)... şi promit că curînd-curînd vei auzi mai mult de la mine. m-am tot gîndit la o serie de lucruri, am avut şi o revelaţie (face gestul caracteristic picării fisei)... hehe, avem şi summit şi lumea se agită pe tema asta... dar mai ales avem cogito, al IV-lea, avem posterele alea beton pe care le-am lucrat cu ion şi situl meseriaş pentru care s-a pus pe treabă bodipod... deci, avem, stai aşa că-ţi povestesc imediat (rotindu-şi gîtul şi jucînd de pe un picior pe altul)...
te pup

Niciun comentariu: