iunie 15, 2008

te speli pe dinţi, câştigi o minge


a explodat fotbalul în reclame. e un fapt; cum se mai organizează un campionat mondial sau european, fotbalul vinde. eu am un dop de coca-cola în maşină de vreo 2 săptămâni. am câştigat o sticlă de 0,5. credeţi c-am luat-o? încă nu; ehee, dacă era minge...
toată lumea îşi asociază imaginea cu fotbalul. nu contează că e bere, răcoritoare, snack, firmă de papuci, producător de maşini sau de pastă de dinţi. mesajul e acelaşi: a început Campionatul European! - nu uita să cumperi de la noi!!! cu variaţiunea: dacă eşti suporter adevărat, pune mâna şi răzuieşte... după ce-ai cumpărat. nu cumperi, îţi trădezi patria!
dar ce zicem de Sprite, care a sesizat curentul şi face pe Gică contra, împărţind catalige şi pompe de umflat mingea drept premii? eh, parcă nu tot de popularitatea fotbalului profită...
şi, în timp ce scriu şi merge aparatul de prostit poporul, îl văd şi pe Lucescu junior cum face reclamă la cremă de iaurt. 30 de secunde sau cât o avea clipul pentru a spune doar: cumpăraţi Danette, şi lui Răzvan Lucescu îi place. dacă mănânci desertul lui Răzvan, te razi cu lama lui Hagi, Popescu şi Petrescu, bei ce bea Mutu, mănânci cartofii lui Ronaldinho şi porţi adidaşii lui Beckam, o să te simţi mai şmecher ca Piţurcă, care nu-i are pe toţi în lot. pe dinţi cu cine mă spăl?

Niciun comentariu: