martie 02, 2009

mi-am pierdut stiloul

sunt groaznic de supărat - am reușit să pierd stiloul pe care l-am primit cadou de la tata acum vreo doi ani... țin să menționez că domnul pelikan a rezistat eroic un răstimp atât de lung, pentru că media mea de pierdut stilouri în școala primară era de unul la câteva săptămâni. cred că l-am uitat la facultatea de drept, sâmbătă, în amfiteatrul Conta.

http://delicious.com/

de fapt, despre asta voiam să scriu, dar a trebuit să depresurizez mai întâi durerea provocată de ireparabila pierdere. linkul ăsta vă duce într-un sistem de ordonare a semnelor de carte (bookmarks) foarte ingenios. în primul rând, ai acces prin el la semnele tale de carte indiferent de calculatorul la care se întâmplă să te aflii pe lumea asta (desigur, dacă ai conexiune la net :D). în al doilea rând, lista de bookmarks nu mai depinde de browserul pe care se întâmplă să-l folosești la un moment dat (credit lui bodipod pentru remarca asta). în sfârșit, în al treilea rând, poți să împărtășești semnele tale de carte și altora. rezultă topuri de semne de carte, pe de o parte, iar pe de alta - poți să comunici foarte ușor o listă de site-uri cu niște comentarii agățate la ele, când se impune asta într-un research online. interlocutorul tău n-are nevoie să deschidă vreun editor de text ca să vadă research-ul tău.
scuze dacă sunt ultimul care află de delicious și vând pere grădinarului. și vă rog mult, să nu-i spuneți lu tata că am pierdut stiloul. voi cumpăra altul exact la fel ;).

Niciun comentariu: