martie 05, 2009

pe șoselele patriei

da, știu, e criminal, e inconștient, nu se poate așa ceva...!!!



dar eu cred că e băiat bun, pentru că e vesel. gestul lui de bufon când flutură cu mâinile la nas mi se pare că le zice celor cu bmw-uri cu care se mai războiește în trafic: ”așa mă patronilor! mă aveți voi pe mine la mână, mă trimiteți în curse neodihnit și mă alergați ca pe un ogar pe bani puțini, dar eu mă descurc și nu vă las să-mi luați veselia care-mi stă în fire. sar și râd și cânt ce-mi place mie, chiar și la volan, la volanu vostru!”

hai că mai mult mă întristez, când mă gândesc la ce viață duce acest om. un salut călduros din partea mea pentru el și cei ca el care nu au uitat să râdă...

2 comentarii:

Anonim spunea...

nu prea era "pe soselele patriei"

michaillos spunea...

trebuie sa fie pe soselele unei patrii...:) eu am presupus ca e in Romania