februarie 21, 2009

hai să fim buni ;)

de multe ori mi-am promis că îi nimicesc la mine pe blog pe cei care m-au călcat pe bătături prin orașul ăsta mare.
pe dementa de angajatoare a lui adishore, care a înștiințat-o că nu crede că vor putea colabora, la sfârșitul primei ei zile de muncă, după ce la interviurile de până atunci totul mergea ca uns și după ce, în ziua respectivă, îi dăduse de făcut chestii cu totul fără legătură cu fișa postului.
pe ăia din tratoria boca, pe care i-am iubit pentru pastele lor delicioase și pe urmă i-am luat de la suflet pentru că ne-au adus o mizerie de cremă de ciuperci, după ce prima porție fusese o poezie (am suspectat că n-au făcut decât să lungească crema inițială cu niște apă fierbinte; după ce am refuzat porția, ne-au mai pus-o și pe bon; dacă nu ne-o puneau poate mai treceam pe-acolo...).
pe ăia din il calcio, care ne-au somat să părăsim mai repede localul, pentru că e lume care așteaptă (problema ăstora era că jucam mikado - frate cu maroco - la masă, după ce terminasem consumația; dacă am fi discutat despre vreme și am mai fi comandat o sticlă de apă plată, cu siguranță ne-ar fi lăsat în pace...)
pe cei care în trafic se comportă ca niște turci, cu numărul de înmatriculare supus oprobiului public.
dar, dacă stau să mă gândesc mai bine, lasă-i mă și pe ei. pe toți. lasă-i, că atâta au învățat și atâta fac. dacă ne pierdem tot timpul vânând prostia și grosolănia bucureșteanului, ne facem atâta sânge rău că nu mai ajungem să ne bucurăm de ce e frumos, de oamenii pe care îi iubim.
a! dacă vânătoarea asta ar fi un job plătit și ar dura de la 8 la 16, eu sunt primul candidat. da' să se respecte fișa postului!

Niciun comentariu: