ianuarie 19, 2009

faces

azi m-am plimbat printr-un București înduioșător. am văzut două doamne care lucrează la salubrizare (îți vine ușor să zici gunoieri, dar parcă e ciudat ”gunoiere”) care făceau așa. își luau prînzul pe un tomberon răsturnat, cu un sac menajer din ăla negru pe post de față de masă. apoi au trecut pe lângă mine și unul pe lângă altul doi domni destul de în vârstă, care au purtat următorul scurt dialog, aproape din mers:
- ce faci?

- bine... (dă să treacă, grăbit, dar revine tot el -). mi-am găsit deja de treabă, ți-am zis? acum la 15.30 mă duc (se-nțelege că menționa ora așa cum îi fusese comunicată de către angajator). paznic, 10 milioane jumate pe lună! boierieee...
un jandarm (subofițer) care păzește o ambasadă pe micul traseu de plimbare ne-ecvestră (Linda parcată pe undeva pe Arthur Verona) vorbește cu un alt pensionar, cunoștință de-ale lui, și îi explică cum a petrecut de Anul Nou:
- ne-am odihnit și noi creierii, am fost la Călimănești...
- i-auzi, face pensionarul, vădit invidios.
- ... pe Valea Oltului!
mai târziu, într-o cafenea la Piața Universității, aproape de Biserica Rusă, cineva povestește cum i-au fost ceruți cu împrumut 4 milioane de euro și ce senzație a făcut el cu ultimul model de BMW seria 7 când a fost acasă, la el în Maramureș.

Niciun comentariu: