ianuarie 31, 2009

mica burghezie



stați să vedeți.
într-o discuție amestecată despre romantism, invitații la nuntă, planuri de viitor și petrecere de ziua lui, Geo a declarat că el și viitoarea soție, Andra, sunt
burghezi. mie asta mi-a plăcut foarte tare.

s-ar putea să se impună un click pe poză pentru o citire e efectivă a conversației noastre.
de ce îmi place? nu știu, pur și simplu îmi place. George al meu va deveni imaginea rutinei burgheze. muncit pe rupte la birou, venit seara acasă mulțumit, băut un pahar de vin și jucat cu ăia mici pe genunchi. eu unul mă dau în vânt după așa ceva. mai puțin partea cu munca la birou...
dar stați, nu e tot, burghezii mei merg la Ateneu. mergeți mă copii, ascultați o muzică bună!



Geo, Andra, dacă e prea indiscret ceva am șters imediat :P.


Niciun comentariu: