ianuarie 25, 2009

parcați la mall, dormiți la mall

după atâta comentat discursuri de mari oameni politici și urmărit prestațiile publice ale lui Obama, am zis că a sosit momentul pentru un pui de relaxare. așa că am tras cu midori o fugă până la the mall. nu the mall peluza din fața casei albe, ci the Vitan mall, unde auzisem noi că, din când în când, mai bagă filme. ne-am dus la o comedioară tâmpițică cu Adam Sandler și o tipă din Friends, parcă Monica e personajul acolo, pe care mi-e lene să caut cum o cheamă. filmul film, comedie americană cu copii, în care n-ai decât să te prefaci că ai 12 ani și să râzi tare, cât să se uite doamna de pe rândul 7 spre tine (tinerii din ziua de azi...)

și după film, hai s-o tăiem acasă. hai, dar pe unde, că acum în mall e cu tichete de parcare și costă 1 leu ora. nu e rău, să te simți în siguranță că nu-ți fură nimeni mașina, căci vajnicii luptători bgs păzesc cu strășnicie etc. (bine, atâția ani de zile a fost gratis...) acum probabil se câștigă cel puțin 100.000 de lei pe săptămână din parcare, adică un miliard. not bad :D

numai că pentru leii ăia trei pe care trebuia să-i dăm noi trebuia să ne așezăm la cozi respectabile. atât de respectabile că stăteau oamenii prin ușile rotative de la intrare, formând o coadă răsucită, învârtită... sunt numai câteva aparate din astea unde poți să plătești, dintre care cele mai năpăstuite la intrări/ieșiri.

noi știam, slavă Domnului, una jos pe lângă bamboo, cum mergi spre parcarea subterană. ne-am simțit miniștri când am văzut că acolo nu era nimeni! cam așa trebuie să se fi simțit cine a inventat google-ul, youtube-ul sau mai stiu eu ce prostii. lumea se bate pe diverse mijloace de a face bani și aici nu e nimeni!!!

Niciun comentariu: