decembrie 10, 2007

aventura cu linda


conduc maşina dinspre trafic greu spre parcul carol, pe lîngă autogara filaret. sunt pe prima banda, merg cu vreo 60. in stanga mea e o dacie care merge mai încet şi mă pregătesc să trec de ea. un tip cu un clio vine pe banda a doua, îmi taie faţa urît şi pe urmă trece iar pe-a doua, luîndu-i faţa şi daciei. o secundă îmi zic 'ce dobitoc', şi mă gîndesc că asta e, n-am decît să-mi văd de treabă. pe urmă accelerez, dau a 5-a, mă iau după el, las geamul în jos să-l înjur, intru în curbă cu vreo 100. calc aiurea frîna (în loc să fac frînă de motor), linda fuge de sub mine în deapta şi văd stîlpul că vine. trag tare stînga, lovesc şi şlefuiesc bine bordura cu jantele de pe dreapta. sare airbagul din dreapta dinspre portieră, telefonul e pe undeva pe sub scaune, metaniile zboară de pe oglindă. eu (cu centură) mă ţin de volan şi văd copaci, cer, parc... nu prea e bine.

Niciun comentariu: