decembrie 07, 2007

intro

oferta este: desenez hărţi şi spun poveşti.
desenam odată o hartă a traiului paşnic şi optimist. mă plimbam prin bucureşti să mă documentez, identificam punctele de referinţă. ăsta e un tip de hartă foarte greu de desenat. traseele sunt complicate, îmbîrligate, răsucite. la o documentare pe teren trebuie să fii atent să nu calci pe lucruri sensibile. pentru că punctele de referinţă sunt oameni. la un moment dat, am găsit un loc care nu ştiu dacă e sau nu de trecut pe hartă. şi de-atunci mă gîndesc la asta.
ocazie cu care v-am spus şi o poveste.

2 comentarii:

Anonim spunea...

mie imi place cum povestesti. o sa-l pun pe bodipod sa-mi citeasca la culcare. asa ca tu srie!
ti-am citit tot blogul si imi place.

michaillos spunea...

ce fain incep comentariile astea: "adishore spunea...", pe urma "michaillos spunea...". chiar te-ndeamna la povesti. multzam adishore, prima mea cititoare fidela..:)