decembrie 10, 2007

acţiuni iraţionale




nu mă interesează în primul rînd acţiunile iraţionale de tipul aventurii mele cu linda. pe astea le înţeleg într-o oarecare măsură. am momentele mele de nebunie, cînd cedez unor impulsuri în ciuda vocii raţiunii. sunt predispus uneori să dau frîu liber instinctelor. sau alte explicaţii mai savante.
interesante sunt însă alte acţiuni. anume acelea despre care cred că am bune temeiuri să le fac, pe care le justific, pentru care pot aduce argumente. sunt acţiunile pe care le cîntăresc îndelung, deciziile care mi se par cruciale, evenimentele pe care ţin cu tot dinadinsul să le am sub control.
începînd cu o vîrstă oarecare, mi-am închipui despre viaţa mea că este un şir de evenimente destul de ordonat. că deciziile pe care le iau influenţează acţiuni şi decizii viitoare, şi totul ia o formă regulată pe parcursul anilor. că acţiunile pe care le fac într-un interval oarecare au o noimă împreună.
nu zic că nu-i aşa. dar nu ştiu. şi nici nu ştiu să zic încă bine ce mă roade aici. dar încet încet o să desfac nodul.

Niciun comentariu: