decembrie 12, 2007

here's to the messy ones...

pînă la sărbători, vine curăţenia de iarnă. eveniment important şi polarizator de energie în orice gospodărie.
ok. dăm casa peste cap, spălăm perdele, spălăm faianţe şi gresii, spălăm parchete, rufe, geamuri, tapete, oale, farfurii, dulapuri - spălăm mai dihai decît "oamenii de afaceri" banii. pe urmă punem bradu în mijlocul sufrageriei şi începem să cărăm de prin dulapuri tot felul de ornamente. facem totul frumos, cu luminiţe.
păi, nu vreau decît să zic că e ok. curăţenia de iarnă, ştii - reperul, borna care vine chiar înainte de Crăciun. cînd ajung acasă de la muncă (bine, nu e cazul meu), sunt mulţumit la gîndul că mă pot trînti la televizor cu o sticlă de bere în braţe, sau orice preferaţi. îmi găsesc o rutină care să mă odihnească, în care să mă simt confortabil. lasă că fără rutinele astea igienice sezoniere am ajunge să ne învîrtim în propriile case printre munţi de gunoaie. dar e un confort să-mi pot programa lucrurile în felul ăsta. cei care nu gustă deliciile spălatului de iarnă s-ar putea să nici nu realizeze beneficiile de care se deposedează singuri :P.
ca o concluzie, cred că gospodinele astea au un psihic de fier. un mental foarte bun, dacă vezi punctul meu. răstornă casa, fac totul bec; şi pleacă la munte...

Niciun comentariu: