ianuarie 28, 2008

luni


o săptămînă din viaţa lui michaillos michaillosovici... săptămîna aceasta începe cu luni. scriu la începutul zilei, cînd n-am făcut încă nimic notabil, nu m-am gîndit la nimic notabil, nu mi-am pus nici o speranţă în viitorul... luminos. mi-am făcut în schimb o omletă cu caşcaval, peste care am aruncat fîşii de brînză camembert (cel puţin aşa scrie pe cutie)şi am presărat nişte curry. pentru aspect. a ieşit notabilă. mi-e teamă că pînă la asfinţit omleta va rămîne principalul punct de atracţie. reperul acestei zile, dacă vreţi.
dar n-a fost aşa. vedeta zilei s-a evidenţiat pe seară. laptopul meu Sam s-a decis că e timpul să-mi arate cît de mult înseamnă el pentru mine. i se părea probabil că nu apreciez şi elogiez îndeajuns serviciile sale. aşa că a intrat în concediu neanunţat. a obosit destul de repede, din octombrie pînă acum. acum să te văd, michaillos michaillosovici, pe tine care te crezi ucenic chillier, cum îţi rîzi în barbă şi-ţi spui: sunt mîndru că am laptop, că şi dacă n-aveam, tot se strica ceva :D.

Niciun comentariu: