ianuarie 31, 2008

joi



o săptămînă din viaţa lui michaillos michaillosovici...
deja scot limba a gîfîială. joi înseamnă că am intrat deja adînc în coasta săptămînii. pagina asta albă cînd încep să scriu articolul parcă îmi spune: hai, trebuie să fi făcut şi azi ceva! gîndeşte-te, ce merită spus? ce a fost
eye-catching, ce floare a Bucureştiului poţi semnala lumii?
astăzi Bucureştiul tot a fost absurd. aseară am auzit o ştire despre 5 copii, între 2 şi 10 ani, crescuţi de părinţi într-o dărăpănătură, legaţi cu lanţuri, hrăniţi cu te miri ce. o fetiţă de 7 ani se îmbolnăvise de scabie. adică de rîie. nici nu se punea problema doctorului. asta se întîmplă undeva în eterna şi fascinanta.
pe şoseaua Mihai Bravu eu o spăl în sfîrşit pe Linda şi sunt nemulţumit de calitatea serviciului prestat contra a 26 de lei. carcasele oglinzilor tot mai au urme de noroi pe interior, pragurile uşilor sunt şterse în bătaie de joc, întreg interiorul a beneficiat de o minimă mozoleală. şi nu-mi place cum m-a tuns tipa de la "salonul de înfrumuseţare".

4 comentarii:

Unknown spunea...

hehe ti-a greshitara freza vania!:))

Anonim spunea...

uai ...mufa sau vania mihaillovic..scrie mai rar k nu am timp sa citesc saptamana asta :D

Anonim spunea...

apropos de freza :D can` te aratzi ?

Anonim spunea...

off-topic, on-topic, ma rog... iti mai dau eu un sfat cu spalatul, vad ca platesti mult si iese prost ;)