ianuarie 12, 2008

"nu stiu exact..."

m-au întrebat mai mulţi prieteni de ce poluez peisajul cu blogul ăsta. sau de ce scriu despre toate prostiile - întîmplări banale din care nu e nici o concluzie interesantă de tras.
ca să iau întrebările la rînd, habar n-am de ce mi-am făcut blog. mai precis, nu ştiu exact. nu face parte dintr-un plan bine gîndit de a cuceri lumea. nu e urmarea unei îndelungi dezbateri cu mine însumi, o decizie cîntărită şi întemeiată raţional. e cam frivol, ştiu. şi unii din prietenii mei credeau că eu nu sunt aşa, că eu sunt om serios. well, să te mai încrezi în aparenţe altă dată!
de ce toate prostiile? asta îmi aduce aminte de răspunsul unui părinte de la Pojo cînd l-a întrebat o doamnă de ce scutură preşurile (ea se gîndea, vezi Doamne, cum se poate să muncească părintele cînd sunt ele femeile acolo - că era în casa de oaspeţi, "arhondaric" pentru cunoscători). el a zis: dacă atît am învăţat! păi, dacă asta văd!?! asta mi se îmtîmplă mie, asta îmi intră în ochi. aş vrea cîteodată să fiu un om mai interesant:P. dar,
always remember, chill!
de fapt, articolul ăsta e despre "nu ştiu exact..." cum se poate să nu ştii exact? eh, uite că se poate. ţine de caracterul iraţional al multora din acţiunile noastre. am coborît să-mi iau telefonul uitat în maşină aseară. credeţi că ştiu exact cum ajuns să mă întind juma de oră la vorbă şi la vin fiert cu vecinii strînşi în buza uşii de la intrare?

2 comentarii:

Da spunea...

Mie imi place foarte mult blogul asta si sper sa continui cu el tot asa. Nu e deloc superficial ce scrii tu aici, oamenii care spun asta probabil habar nu au de nuante, subtext, ironie. Frumusetea nu se arata mereu cu focuri de artificii. Daca unii nu pot sa o vada decat atunci cand le e tatuata pe retina (ie bagata in ochi) atunci e problema lor. Felicitari pt blog, e unul din cele mai bune pe care le-am citit.

michaillos spunea...

multumesc ;). eeh, oi mai fi exagerat si eu putin lucrurile, sa nu intelegeti ca prietenii de care vorbeam sunt niste oameni rai...