ianuarie 08, 2008

starea de chill 1


cum ar fi dacă toate ne-ar merge bine? ne-am întîlni pe stradă şi ne-am întreba: - ce mai mai faci bey gheorghe? - bine măi vasile; excelent, toate sunt la locul lor! - ce-ai mai făcut? - mă, nimic deosebit. pe la muncă, pe-acasă, cu nevasta, cu copiii...
ne-ntrebăm noi, agitaţii: păi asta e la el excelent? - dom'le îţi spun, ne-ar răspunde gheorghe, mă simt excelent. nu se întîmplă absolut nimic în viaţa mea, în afară de lucrurile mici de fiecare zi. nu mi-a mai murit nimeni, n-am pe nimeni în spital. fetiţa mea e un pic răcită, dar na, e iarnă. aşa sunt copiii...
cam aşa e starea de
chill, sau ce numesc eu chill. pot să numesc cum vreau eu ce vreau eu. andrei, corect? ;)
eeh, bine, gheorghe ştie că e aglomeraţie în oraş şi l-am înjurat azi pe unul care mi-a tăiat faţa cu un A4, de am tras o frumuseţe de frînă pe gheaţă, ştie că n-au toţi bani să-şi plătească întreţinerea şi stau fără căldură, că aia mică are febră, că soacră-sa strîmbă încă din nas că s-au mutat singuri.
dar cine îl poate clinti pe gheorghe din ale lui, cine îl poate înmuia pe el, cine poate să şteargă cu el pe jos, dacă ieşind de la muncă, după ce un şef răguşit a ţipat la el fără rost şi l-a ameninţat că nu-i dă primă, el se întîlneşte cu vasile şi stau ca oamenii la o bere şi vasile zice ce mai faci gheorghe şi el zice bine mă vasile, excelent!

atunci căpată alt parfum zicerea:
so young and already a gheorghe!!! everybody, chill! :D

Niciun comentariu: